Empa

En blogg om min vardag

Gårdagens tävling

Kategori: Kaninerna/Tävlingar

Igår åkte jag och Jeanette upp till Trollhättan och tävlade. Solen sken och kaninerna va superduktiga! Gustav tog en andraplacering i eliten. Alve kom trea i den ena medelsvåren och plockade sin andra pinne där. Anzu va på G och vann den första medeln och kom 3a i den andra så nu är lillgrabben svår i rakbana! Även Skimra plockade en pinne och blev äntligen medel i rak!

På vägen hem hälsade vi på Johanna och Topics bebbar (barnbarn till min Top). Bland alla japanbebbar fanns det en viltgulbrokad mini-Top, SUCK....ska inte ha...ska inte ha.... ska inte ha....xD

Innan dess hade vi lite problem med floder, skrattanfall och annat blött....men det är en historia för komplex för att berättas här.

Nu skall jag ge mig av till ninisarna och skura vattenflaskor!
Ha det bra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: