Empa

En blogg om min vardag

Det bästa

Kategori: Allmänt

Att hitta bra saker med våran lägenhet är ganska svårt, jag tycker inte om den, den är trång, kass planlösning hål överallt, saker som sitter löst o.s.v o.s.v...En lägenhet vi aldrig hade valt att bo i om vi inte var tvungna att hitta ett boende snabbt med andra ord. MEN det finns en sak som är bra och det är vår altan. Den är stor och mysig och i hyffsat perfekt läge för solen. Det är visserligen en väg alldeles brevid men den är inte direkt trafikerad så det stör. Så här försöker jag tillbringa så mycket tid jag bara kan just nu. Idag har läsning av boken nedanför stått på schemat, det känns som om den bara blir längre och längre för varje sida jag läser. Absolut inte för att den är dålig utan snarare för att jag vill igenom den snabbt för att börja på nästa. Har nämnligen lyssnat på den för ett par år sen fast på svenska. Så nu när jag började läsa dem på engelska så ville jag endå läsa om ettan. Den är såklart mycket bättre på engelska :) HATAR när man översätter namn som de har gjort i de svenska...man översätter inte namn! xD

Nej, skall fortsätta!
Ha en fin kväll därute!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: