Empa

En blogg om min vardag

Tentaångest

Kategori: Studier

Känns som om jag bara skriver här innan tentor typ..

Imon är det iaf dags för omtenta i första kursen; intro till vårdvetenskap. Det suger, känns inte alls bra trots att jag suttit hela veckan med gänget och pluggat.. För första gången känner jag den riktiga paniken som ligger och bubblar, har ju alltid klarat alla andra omprov, aldrig behövt fler än en omtenta men nu känns det ganska hopplöst faktiskt..fan...

Kasst väder skall det bli med och bussar och tåg är inte ens något att tänka på härifrån på en lördag.. Har iaf fått låna pappas bil vilket är bättre än att åka med min i snöstorm.

Just nu är det iaf full storm ute, lampan blinkar lite oroväckande ibland så skulle inte förvåna mig om strömmen går:O

Åter till böckerna, hoppas ni får en lugnare fredagkväll än mig:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: