Empa

En blogg om min vardag

Dan före dan..

Kategori: Allmänt

..förstår inte alls vart tiden tar vägen, redan gått en hel termin sen jag började skolan igen och hela mitt liv är förändrat. Först var allt kaos, sen blev det upp och ner men nu är allt bara bra. Mår bättre än jag gjort på mycket lång tid, finns faktiskt inget som jag saknar nu (förutom möjligtvis ett positivt besked på vårdvetenskapstentan), är det verkligen tillåtet att må såhär bra?

Veckan har iaf vart lugn å skön! Star Wars TOR släpptes så här har vart LAN hela veckan, nästa vecka fortsätter det med en hel del mysiga inslag av festande, Liseberg, bio mm. Man får njuta av "ledigheten" medan den varar trots att vi skall försöka klämma in lite plugg mellan skojjigheterna! Första tentan+några kompletteringar från förra dyker redan upp i mitten av januari...Lyckades föresten få VG på humanbiologin A:O vad hände där?:) haha.

Nu skall jag bädda ner mig under bästaste julklappen värmefilten och titta på TV!

God Jul på er! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: