Empa

En blogg om min vardag

Snark...

Kategori: Studier

Livet är fullt av besvikelser och ångest över saker man skulle gjort annorlunda. Har precis insett att jag antagligen inte kommer in på skolan till hösten om poängen ser ut som de gjort tidigare år...och efterssom det vart rekordmånga som anmält sig i år så är ju inte oddsen på min sida direkt.
Blir så sur och grinig på mig själv av den enkla anledningen att jag hade kunnat haft mycket högre snitt på mina gymnasiebetyg om jag ansträngt mig lite. Jag gled rent av genom gymnasieåren på ett bananskal. Kanske la en timma på provplugg i veckan? Max. Så i mina ögon är mina 13 i snitt (tyo 60% VG, 30 % G) inte helt fy skam trots allt. Fast tänk om jag lagt 2 timmar i veckan? Eller 1 om dan? Då kanske jag hade sluppit oroa mig över höstterminens intag nu.

Så var det med den saken...
Jävla skit..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: