Empa

En blogg om min vardag

Planering, planering, planering

Kategori: Kaninerna/Tävlingar

Idag fick jag äntligen mitt schema från jobbet! Har vart jätteorolig hela tiden för att jag inte skall kunna tävla något i sommar. Sommartävlingar är ju det bästa som finns! Stora gröna gräsmattor, alla underbara männsikor, sitta och mysa på en filt mellan loppen och såklart alla ninisar som bara är sååå glada för att få va ute och slippa vinterns tråkiga lokaler.
Så trots att jag jobbar heltid, så kommer ni hitta mig på dessa platser med mina långöron i vår/sommar:

23 April, Trollhättan
25 April, Klippan
8 Maj, Trollhättan
14 Maj, Klippan
21 Maj, Stättared
4 el 6 Juni, Anderstorp
11-12 Juni, Stättared
18 Juni, Trollhättan
2 Juli, Gislaved
17 Juli, I Trollhättan nånstanns?
7 Augusti, Stättared
13-14 Augusti,I Småland nånstanns?
24 Augusti, I Småland nånstanns? 
27 Augusti, I Trollhättan nånstanns?
3-4 September, I Skånen nånstanns?
10 September, Stättared

Så långt har jag planerat hittills :D Underbart!

När jag satt med detta så slog det mig vad mycket mer än en hobby kaninerna blivit. Deras närvaro skiner igenom i precis allt jag gör. Vart vi bor, vart vi vill flytta, ja till och med i valet av bil. Det har blivit en livsstil och jag skulle inte byta det mot något annat!

Kommentarer

  • Michelle säger:

    Härligt Empa!!! Hoppas jag får samma flyt nu med jobb =P Så vi kan ses på alla dessa tävlingar :D

    2011-04-19 | 23:15:51
    Bloggadress: http://www.milleniumskaningard.se

Kommentera inlägget här: