Empa

En blogg om min vardag

Lush

Kategori: Shopping

Måste få rekommendera ett par produkter från Lush som jag köpte häromdan. Jag har problemet att mitt hår blir fett redan dan efter jag tvättat det även fast jag aldrig tvättat överdrivet ofta. Inget shampoo eller balsam jag testat hittills har lyckats hålla det fräsht längre än så, MEN...

...dessa två små underverken håller mitt hår fräsht 4-5 dagar och det doftar helt underbart! Dessutom räcker dom ca 3 gånger så länge som en flaska.
Shampookakan heter Karma Komba och Balsamkakan heter Jungle Balsam. De kostar 89 resp 59kr/st.

Förutom att de fungerar perfekt och räcker länge så är inget testat på djur och inga förpackningar = miljövänligt!

Skall tillbaka till Lush redan på tisdag när jag är i Göteborg för att köpa en annan Shampookaka som jag är sjukt sugen på!

Nu bär det av till kaninerna!
Ha det bäst!
kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: