Empa

En blogg om min vardag

Ett första inlägg!

Kategori: Allmänt

Så var det dags för ännu en blogg, att jag aldrig blir nöjd med ett bloggverktyg.  Anledningen att jag hoppade härifrån från början va pga att jag inte kunna blogga från telefonen men nu när det är på väg en app och jag inte är nöjd med wordpress (måste betala för att lägga in egen design, pfff!) så tänkte jag ge blogg.se en chans igen. Gillade ju den innan och går ju endå in näsan varje dag för att kolla in framsidan om någon skrivit nått kul! Skall dock vänta ett tag med att ge ut adressen hit tror jag, för att se så den håller mer än en vecka.
Nu skall jag se på CSI!



Första inlägget tillägnas världens finaste Birk som lämnade oss för snart en vecka sen.
Birk föddes i mitt kök tillsammans med sina 4 syskon 2006.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: