Empa

En blogg om min vardag

Anzu gillar inte poliser!

Kategori: Allmänt




Denne farbrorn (fast en gul variant :O) stod vid en rondell och kollade om nån hade vart busig och vart ute och festat igår. Det var det tydligen några som hade, för jag fick stå och vänta på att de skulle komma och hämta en innan jag fick komma vidare.
Detta fick ju naturligtvis mig att bli jättenervös och få många skumma tankar. Typ "-ja man kan ju visa possetivt drogtest av sesamfrö, kanske kan man visa possetivt alkotest av solrosfrö?" Jag som smäller i mig sol- och lin-frö varje morgon i filen xD

Polisen va iaf trevlig och påpekade förvånat va mycket rosa det går in i en så liten bil innan han utbrast "KANINER! COOLT!" Så tog han ett par steg och  la näsan mot bakrutan för att kolla in en mycket förvånad Anzu som undrade va sjutton det där va för typ som kollade på honom, det blev iaf ett jäkla stampande och röjjande i buren xD

Hur som helst, man kan inte visa possetivt av solrosfrön, för då hade jag garanterat gjort det :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: