Empa

En blogg om min vardag

091004-05

Kategori: Allmänt

Uppe sent som vanligt :D Men kan man inte sova så kan man lika gärna sitta här! Idag har jag varit ganska vettig. Kanske inte lika vettig som jag hade planerat att vara men att städe 7 kaninburar + att mata och vattna alla 11 på 20 minuter? Det ni! Allt tack vare min nya skyffel från ica ^^ Hade tänkt att fixa alla burarna men sen började det regna...usch, aja inte så många att ta imorgon.

Troll mår bättre idag, eller ja, han kan kissa iaf, inte jättemycket utan det kommer lite då och då men det är inte stopp. Nu är det 5 dagars antibiotika och 4 dagars smärtstillande som gäller så hoppas jag att han är pigg och redo för nya äventyr sedan! :D

Lite WoW har det ju blivit idag med såklart! En ny liten DK har sett tagens ljus på Kul Tiras. Inte vilken DK som helst utan en Gnom! Haha vet inte vad som tagit åt mig men jag skyller helt på Malin då hon hade en sen innan och jag tyckte det skulle se gulligt ut med två små gnomer som sprang runt med jättestora svärd! Vi hann till Hellfire där vi börjat questa. På bilden nedan har vi precis varit och snott ett par hästar som snart skall dödas för att bli våra mount!

Nä, nu skall jag nog krypa ner i soffan och småglo på TV innan det är dags för sängen!




Det är jag (Pluttsan) på det lilla skäckfölet och Malin (Minderårig) på Palominon :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: